Παιδία

Στα ''σκαριά'' νέο επίδομα για εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές

 

Σε νέες παρεμβάσεις για τη στήριξη των εκπαιδευτικών προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, με τη Σοφία Ζαχαράκη να αποκαλύπτει ότι εξετάζεται η χορήγηση επιδόματος σε αναπληρωτές και καθηγητές που υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές.

Το μέτρο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής πολιτικής, με στόχο να ανακουφίσει όσους δημόσιους λειτουργούς εργάζονται σε περιοχές με υψηλό κόστος διαβίωσης.

 

Τι είπε η Σοφία Ζαχαράκη

Σε συνέντευξή της στο Mega, η Υπουργός Παιδείας τόνισε ότι το βοήθημα βρίσκεται στο τραπέζι της συζήτησης, επισημαίνοντας:

«Μαζί με το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με το νέο Κοινωνικό Κλιματικό Ταμείο, εξετάζουμε την παροχή επιδόματος σε αναπληρωτές και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε απομακρυσμένες περιοχές. Είναι χρέος μας να στηρίξουμε όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή».

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι για τη νέα σχολική χρονιά θα προχωρήσουν νέες προσλήψεις αναπληρωτών, ενώ συνεχίζεται η κάλυψη κενών τόσο στη γενική εκπαίδευση όσο και στην ειδική αγωγή.

 

Σύνδεση με το Κοινωνικό Κλιματικό Ταμείο

Το επίδομα, όπως διευκρίνισε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής Δόμνα Μιχαηλίδου, θα χρηματοδοτηθεί από το Κοινωνικό Κλιματικό Ταμείο με συνολικό προϋπολογισμό 200 εκατ. ευρώ.

Το πρόγραμμα θα καλύπτει:

Εκπαιδευτικούς, γιατρούς, πυροσβέστες, λιμενικούς και αστυνομικούς που υπηρετούν σε νησιά, ορεινές και μειονεκτικές περιοχές.

Επιδότηση ενοικίου για περίπου 5.500 δημόσιους υπαλλήλους.

Επίδομα θέρμανσης για νοικοκυριά που χρησιμοποιούν πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή υγραέριο 

Στόχος, σύμφωνα με το Υπουργείο, είναι να εξασφαλιστεί ότι οι δημόσιοι λειτουργοί θα μπορούν να ζουν και να εργάζονται με αξιοπρέπεια, χωρίς το υπερβολικό βάρος από τα αυξημένα έξοδα στέγασης και ενέργειας.
 

Τι σημαίνει για τους εκπαιδευτικούς 

Η χορήγηση επιδόματος θα αποτελέσει μια ουσιαστική οικονομική ανάσα για τους εκπαιδευτικούς που μετακινούνται μακριά από τον τόπο κατοικίας τους.

Ταυτόχρονα, αναμένεται να λειτουργήσει ως κίνητρο ώστε οι θέσεις σε δυσπρόσιτες περιοχές να καλύπτονται ταχύτερα και να αποφεύγονται κενά στις σχολικές αίθουσες.

 

Πηγή:workenter.gr

Ακολουθήστε μας