ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Περιβάλλον

Project Σαρακήνικο

Τοποθέτηση ταμπελών και λύθηκε το θέμα!!!
Αρκεί άραγε απο μόνη της η τοποθέτηση των ταμπελών όταν καμία ποινή δεν προβλέπεται για την παραβίαση των απαγορεύσεων;
Πως αλήθεια θα "αστυνομεύεται" ο χώρος εκτός αν η "γνωστή αστυνόμος" σκέφτεται να κατασκηνώσει εκεί.
Καλό το επικοινωνιακό παιχνίδι με τις ταμπέλες αλλά μήπως να δούμε και την ουσία;


Υ.Γ. Μήπως στην παρούσα είναι προτιμότερο να τοποθετηθούν στο Σαρακήνικο οι τουαλέτες που ξεχάστηκαν στον Αδάμαντα, εκτός αν στο Σαρακήνικο οι σπηλιές - δημόσια αποχωρητήρια είναι επαρκείς και αντιπροσωπευτικές για τον Δήμο.

L7GiwvH3.jpg

fQ2ddkSY.jpg

T6wNT-Nj.jpg

wQ5AloXo.jpg

ZbQEmd42.jpg

9fwf0XF3.jpg

ZLeQTg7r.jpg

Ακολουθήστε μας