ΜΗΛΟΣ

Μήλος

Δεύτερη ανοιχτή συζήτηση για τον τουρισμό μετά την πανδημία

 

 

 

 

Το Travel me to Milos και το Σωματείο Ενοικιαζομένων Δωματίων Μήλου διοργανώνουν μια δεύτερη ανοιχτή συζήτηση με θέμα:

 

“Τουρισμός μετά την Πανδημία / Μέρος Β’

Στρατηγικές αξιοποίησης των ευκαιριών για μικρούς νησιωτικούς προορισμούς και τις επιχειρήσεις τους”


(Μπορείτε να δείτε την πρώτη συζήτηση που έγινε στο παρακάτω σύνδεσμο
https://youtu.be/cW7ktRmy9PY )


Μαζί μας θα είναι:

Χάρης Μπρουσαλιάν
Sales and Marketing Manager της Greek Travel Pages, www.gtp.gr
– Μια σύντομη ενημέρωση για όλες τις νέες εξελίξεις και ανακοινώσεις στο κλάδο. 
 

Πυθαγόρας Νάγος

(από την έδρα του στην Ελβετία)
Σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή πείρα σε διευθυντικές θέσεις στο χώρο της ακτοπλοΐας (Hellenic Sea Ways), κρουαζιέρας (Celestyal Cruises, MSC Cruises) και Tour operators
με τον οποίο θα συζητήσουμε:
– Τι αναζητούν οι Tour Operators από τους προορισμούς. Πως φαίνονται να κινούνται οι αεροπορικές και οι εταιρίες κρουαζιέρας τους επόμενους 6 μήνες.
– Ποια θα πρέπει να ήταν η στρατηγική ενός προορισμού απέναντι στην αβεβαιότητα της σεζόν 2020 και ποιες οι πρωτοβουλίες για το 2021.


Δημοσθένης Μπρούσαλης
Γενικός Διευθυντής της DASC Branding, www.dasc.gr, σύμβουλος branding και επικοινωνίας και συνεργάτης του INSETE
με τον οποίο θα συζητήσουμε:
– Τα βασικά βήματα για την δημιουργία ή αναπροσαρμογή της στρατηγικής ενός προορισμού.
– Οι προκλήσεις αλλά και οι επικοινωνιακές ευκαιρίες για τους μικρούς νησιωτικούς προορισμούς και τις επιχειρήσεις.


Dr Ιωάννης Παππάς
Συν-ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Green Evolution AE, www.green-evolution.eu
Διευθυντής Μεσογείου, Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού, www.gstcouncil.org
Υπεύθυνος Στρατηγικής Συμφωνίας GSTC – Ελληνικό Υπουργείου Τουρισμού
με τον οποίο θα συζητήσουμε:
– Η ανάγκη ώστε η αειφορία να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ενός προορισμού.
– Πώς η αειφορία θα γίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενός τόπου.


Δημήτρης Σερίφης
CEO της εταιρίας τουριστικού branding και digital marketing Nelios – www.nelios.com
με τον οποίο θα συζητήσουμε:
– Πώς μια στρατηγική προορισμού μετουσιώνεται σε ένα στοχευμένο πλάνο marketing.
– Η αποτελεσματικότητα του digital marketing και η οικονομία που πετυχαίνει.
 


Μπορείτε να συμμετέχετε στην συζήτηση μέσω του Zoom με Meeting ID: 810 6612 1785
ή πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο
https://us02web.zoom.us/j/81066121785

Από το Facebook μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία στη σελίδα της εκδήλωσης
https://www.facebook.com/events/268168904350363/

 


Στο Youtube μπορείτε να παρακολουθήσετε την συζήτηση στο κανάλι
https://www.youtube.com/channel/UC_vDcck98gCJ1hoh84mOZYw

 

 

Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να θέσετε από νωρίς τις ερωτήσεις σας στους ομιλητές στην σελίδα της εκδήλωσης στο Facebook που φαίνεται παραπάνω

 

 

 

Ακολουθήστε μας

Kostas Kamakaris 255x220

metaforiki panorios